Cântecul samovarelor la TNCP

pe parcursul TNCP puteţi găsi cartea mea „Cântecul samovarelor” la standul editurii Tracus Arte din holul USR(Calea Victoriei nr. 115)

PS: care vreţi cartea cu autograf din partea mea contactaţi-l pe Dan Iancu(editorul cărţii) la adresa uhi4ge@yahoo.com

5 răspunsuri to “Cântecul samovarelor la TNCP”

  1. Foarte frumoasa coperta, felicitari lui Mugur, si megavanzari iti doresc!!!

  2. danabanu Says:

    mulţumesc, ştefane, ai şi tu un exemplar pus deoparte, te aşteaptă.

  3. […] plecăciuni şi îmbrăţişări DANA BANU […]

  4. mulţumesc frumos, eu l-am primit
    acuma ‘dau cu el în populaţie’ că-i minunat şi-l vreau cît mai răspîndit

  5. danabanu Says:

    mă bucur să aflu că volumul a ajuns la tine, îţi mulţumesc

Lasă un răspuns

